Regulaminy
Serdecznie witamy w nowych domach drewnianych MARGARET.
W celu zapewnienia bezpiecznego i miłego wypoczynku stworzyliśmy Regulaminy, które ustalają zasady rezerwacji, pobytu i korzystania z atrakcji na terenie naszego kompleksu. Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się z ich treścią. Dokonanie rezerwacji i wpłata zadatku oznacza zgodę na warunki w nich zawarte.
Wszystkie Regulaminy obowiązujące na terenie Obiektu podaje się do wiadomości poprzez:
-
- zamieszczenie na stronie internetowej www.margaret-ustronie.pl
- w drodze indywidualnego zapoznania się przez Gości podczas czynności rezerwacyjnych
- umieszczeniu w każdym domku w widocznym miejscu wyciągu z regulaminu
REGULAMIN OGÓLNY
Rezerwacja
- Wstępnej rezerwacji można dokonać :
- telefonicznie: + 48 604 425 975, + 48 602 10 94 10
- poprzez formularz kontaktowy na stronie
- e-mail : margaret-ustronie@wp.pl
- Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłacenie zadatku za 2 doby pobytu – przy pobycie tygodniowym – w terminie 2 dni od dokonania rezerwacji wstępnej. Zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku braku wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.
- Ostateczne potwierdzenie rezerwacji przesłane zostanie na podany adres e-mail lub SMS-em na wskazany numer telefonu.
- Pozostałą kwotę należną za zarezerwowany pobyt można zapłacić przelewem na podane konto przed terminem przyjazdu lub gotówką w dniu przyjazdu. Opłata za prąd rozliczana jest według licznika w dniu wyjazdu. Nie dysponujemy terminalem płatniczym.
- Późniejsze przybycie lub wcześniejszy wyjazd nie stanowi podstawy do zmniejszenia wysokości opłaty za cały zarezerwowany okres.
- W sezonie letnim rezerwacje przyjmowane są tylko na pełne tygodnie – zaczynające się w sobotę lub niedzielę. W pozostałych okresach można dokonać rezerwacji na min. 4 doby, po wcześniejszym uzgodnieniu.
- Osoba, która dokonała rezerwacji ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby.
Pobyt
- Do korzystania z naszych usług upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja, wpłata zadatku w ustalonym terminie oraz pełne rozliczenie w dniu przyjazdu kosztów za cały zarezerwowany pobyt.
- Pobyt zaczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
- Wszelkie życzenia przedłużenia pobytu poza zarezerwowany termin mogą być uwzględniane wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu i w miarę dostępności domków.
- Cały teren Obiektu jest monitorowany.
- Na terenie Obiektu mogą przebywać tylko osoby zgłoszone podczas zameldowania. Osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie Obiektu do godz. 22.00 tylko za zgodą Właścicieli i po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu przez Gości. Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność za swoich gości oraz za ewentualne nieprawidłowości i szkody związane z ich wizytą. Osoby odwiedzające nie mogą korzystać z basenu.
- Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 możliwy tylko pod opieką osób dorosłych.
- Przy zameldowaniu pobieramy kaucję w wysokości 300 zł.
- Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych, które powstały z jego winy lub odwiedzających go osób. Szkody będą rozliczane na bieżąco w trakcie pobytu według kwot ustalonych przez Właścicieli. Opłata za zagubiony lub zniszczony pilot do klimatyzacji – 250 zł, pilot do TV – 100 zł, za zagubiony klucz do domku – 100 zł.
- Nie zapewniamy ręczników i środków czystości.
- W domkach obowiązuje zakaz smażenia – w szczególności ryb. Każdy domek ma na wyposażeniu zewnętrznego grilla.
- Goście zobowiązani są do zachowywania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób, stosowania się o przepisów i zasad BHP i P.POŻ.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe i komfort mieszkańców w domkach na każdym poziomie zainstalowano czujniki dymu – ppoż. Obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, świeczek oraz używania jakichkolwiek urządzeń elektrycznych grzewczych, które nie są na wyposażeniu (np. farelki, grzałki itp.).
- Palenie papierosów możliwe wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Za palenie tytoniu w miejscu do tego niewyznaczonym Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 500 zł, zgodnie z Ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. 2010 nr 81 poz. 529).
- Na terenie kompleksu w widocznych miejscach znajdują się gaśnice, których należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłocznie poinformować Właścicieli. Za nieuzasadnione użycie gaśnic zostanie pobrana kwota 200 zł oraz 500 zł za posprzątanie domku.
- W przypadku jakiejkolwiek awarii lub zagrożenia Właściciele Obiektu lub osoby przez nich wyznaczone mają prawo wejść do domku w każdej chwili.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco Właścicielom.
- Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Wychodząc z domku Goście powinni zamknąć wszystkie okna, wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne, sprawdzić krany, zgasić światło i zamknąć drzwi na klucz.
- Wynajęty domek nie może być przekazany ani udostępniany osobom trzecim.
- Dbałość o czystość i porządek w domku podczas pobytu pozostaje po stronie Gości. Przed wyjazdem należy posprzątać zajmowany domek, teren wokół niego, zdjąć pościel, umyć naczynia i sprzęt kuchenny oraz wynieść nieczystości do pojemników na śmieci. W innym przypadku Gość zostanie obciążony kosztami sprzątania w wysokości 100 zł. Kwota ta zostanie potrącona z kaucji.
Wszelkie odpady należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonych miejscach. Prosimy o segregowanie odpadów zgodnie z piktogramami umieszczonymi na kontenerach.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 6:00. W pozostałych godzinach obowiązuje zachowanie, które nie utrudnia pozostałym Gościom spokojnego wypoczynku.
- Goście mogą korzystać z prywatnego, niestrzeżonego basenu. Dzieci i młodzież do lat 16 mogą korzystać z basenu tylko i wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Właściciele nie odpowiadają za bezpieczeństwo osób korzystających z basenu.
- Dzieci mogą korzystać ze wszystkich atrakcji tylko i wyłącznie pod opieką osób dorosłych i na ich odpowiedzialność.Należy zapoznać się z regulaminem basenu i placu zabaw.
- Parking jest bezpłatny, ogrodzony, niestrzeżony, monitorowany. Każdy domek ma zagwarantowane 1 miejsce parkingowe. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności prawnej jak i materialnej za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu.
- Właściciele nie odpowiadają za przejściowe niedogodności spowodowane z przyczyn od nich niezależnych, warunków pogodowych, przerw w dostawie prądu lub wody, sygnału internetowego, programów TV itp.
- Właściciele nie odpowiadają za wypadki spowodowane na terenie Obiektu.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia osoby, która znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Nie jesteśmy przygotowani na przyjęcie zwierząt.
- Goście naruszający zasady REGULAMINU będą zobowiązani do opuszczenia obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów.
Zawsze jesteśmy do dyspozycji naszych Gości, tak aby pobyt upływał w miłej, rodzinnej atmosferze.
ŻYCZYMY UDANEGO WYPOCZYNKU
REGULAMIN BASENU
- Basen jest prywatny, niestrzeżony, nie posiada ratownika. Właściciele nie odpowiadają za bezpieczeństwo osób korzystających z basenu.
- Zadaszenie basenowe otwierają i zamykają wyłącznie Właściciele.
- Z basenu mogą korzystać tylko Goście Ośrodka, w godzinach 9.00 – 19:00 w dniach o odpowiednich warunkach atmosferycznych. Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia basenu z przyczyn technicznych i losowych.
- Dzieci i młodzież do lat 16 mogą korzystać z basenu tylko i wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
- Z basenu nie mogą korzystać osoby:
- z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry,
- których stan wskazuje na spożycie alkoholu.
- Przed każdorazowym wejściem do basenu należy skorzystać z natrysku.
- Małe dzieci mogą korzystać z basenu tylko w pieluchach do pływania.
- Na terenie basenu zabrania się:
- biegania,
- skakania do wody,
- załatwiania potrzeb fizjologicznych do wody w basenie,
- wnoszenia opakowań szklanych.
- Prosimy o zachowanie dyscypliny i czystości na terenie całego basenu.
- Za przedmioty wartościowe pozostawione wokół basenu Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności.
- Osoby naruszające porządek lub łamiący regulamin będą usuwane z terenu basenu.
ŻYCZYMY MIŁEJ I BEZPIECZNEJ KĄPIELI
REGULAMIN PLACU ZABAW
- Plac zabaw służy zabawie i wypoczynkowi dzieci do 12 lat.
- Dzieci poniżej 7 lat na terenie placu zabaw mogą przebywać wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
- Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na placu zabaw odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie.
- Na terenie placu zabaw zabronione jest:
- wchodzenie na górne elementy konstrukcyjne,
- siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach huśtawek,
- huśtanie się na stojąco,
- wnoszenie opakowań szklanych,
- zaśmiecanie – odpadki należy wrzucać do koszy na śmieci,
- spożywanie alkoholu, palenie papierosów i innych używek.
- Korzystanie ze wszystkich urządzeń na placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
- Za szkody wyrządzone na placu zabaw przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
ŻYCZYMY MIŁEJ I BEZPIECZNEJ ZABAWY